سفارش تبلیغ
صبا ویژن

89/4/31
9:14 صبح

تولید پنکه بدون پره

بدست Mahdi & Ma در دسته

پنکه بدون پره

یک شرکت انگلیسی پنکه بدون پره ای را اختراع کرد که راندمان آن 15 برابر بیشتر از پنکه های عادی است.

شرکت "سر جیمز دیسون" پس از آنکه با موفقیت جارو برقی بدون پاکت را اختراع، طراحی و وارد بازار کرد اکنون اختراع جدیدی با عنوان " Dyson Air Multiplier" را معرفی کرد.

این اختراع جدید در حقیقت نسل آینده پنکه است که بدون پره کار می کند.

ین پنکه بدون پره بسیار ایمن بوده، به راحتی تمیز می شود و 15 برابر کارآمدتر از پنکه های کنونی است. مهندسان دیسون پس از چهار سال مطالعه موفق شدند فناوری کاملا نوآورانه و جدید این پنکه را توسعه دهند.

این پنکه بدون پره یک حلقه بزرگ پلاستیکی روی یک پایه است که جریان هوا را به طور مداوم تولید کرده و به این ترتیب هوای تازه و ثابت را در محیط پیرامون خود تضمین می کند.

سر دیسون در این خصوص توضیح داد: "این پنکه به طور اساسی با اولین طرحی که در سال 1886 از پنکه ها ارائه شد متفاوت است. در سال 1886 یک مهندس آمریکایی به نام شایلر ویلر ایده پنکه های پره دار را ارائه کرد."

راساس گزارش گاردین، این محصول جدید 212 یورو قیمت خواهد داشت. این قیمیت تقریبا 10 برابر بیشتر از قیمت پنکه های معمولی است اما به دلیل ویژگیهای منحصر به فردی که دارد می تواند با استقبال خوبی مواجه شود.

Air Multiplier هوا را با کمک موتور کوچکی که روی پایه آن قرار گرفته است هوا را می مکد و آن را 15 برابر سریعتر از پنکه های معمولی آن را بیرون می دهد.

فضای خالی داخل حلقه نوعی مینی گردباد ایجاد می شود و در هر ثانیه 405 لیتر هوای خنک تولید می کند.