سفارش تبلیغ
صبا ویژن

89/4/21
4:31 عصر

اموزش ساخت ایمیل در یاهو 2

بدست Mahdi & Ma در دسته اموزش، اینترنت، ایمیل

ایمیل دیگر Alternate Email: می‌توانید در صورت تمایل و در صورتی که ایمیل دیگری دارید در اینجا آنرا بنویسید تا در هنگام فراموشی، آی دی یا رمز عبورتان به این آدرس پست شود.
پرسش‌های ایمنی Security Question: در هر مرحله یکی از پرسش‌ها را انتخاب کنید و در کادر زیرینش به آن پاسخ دهید.  پرسش‌ها فعلا به ترتیب عبارتند از:
پرسش‌های ایمنی شماره1 نام دایی یا عموی عزیزتان، محل اولین دیدار با همسرتان، نام بزرگترین فرزند خواهر یا برادر پدر یا مادرتان، نام یا لقب دوران بچگی‌تان، نام بزرگترین دختر خواهر یا برادر‌تان، نام بزرگترین پسر خواهر یا برادرتان، نام بهترین عمه یا خاله‌تان، محل گذران ماه عسلتان، نوشتن پرسش اختیاری. در صورت انتخاب پرسش اختیاری Type your question here کادر جدیدی بوجود می‌‌آید که باید در جلوی این کادر Specify Your Question پرسش خود و در جلوی Your Answer پاسخ خود را  به این پرسش بنویسید.
پرسش‌های ایمنی شماره2
محل گذران تابستان‌ها در کودکیتان، نام خانوادگی آموزگار محبوبتان، نام خانوادگی بهترین دوست دوران کودکی‌تان، محبوب‌ترین غذای دوران کودکی‌تان، نام خانوادگی اولین مدیرتان، نام زایشگاهی که بدنیا آمدید، شماره? پرواز همیشگی‌تان، نام خیابان دوران کودکی و رشدتان، نام تیم ورزشی محبوبتان، نام اولین حیوان دست آموزتان، نام خانوادگی بهترین مرد در جشن عروسی‌تان، نام خانوادگی ساقدوشتان در جشن عروسی‌تان، کتاب مورد علاقه‌تان، نام خانوادگی موسیقیدان محبوبتان، نام خانوادگی شخصیت سینمایی محبوب همه دوران‌هایتان، نوع اولین ماشینتان، نوع اولین موتورسیکلتتان، نویسنده محبوبتان.
پاسخ شما Your Answer: جوابهای دلخواه را به حروف فارسی یا انگلیسی به پرسش‌های انتخابی تان بدهید، پاسخ‌ها باید حداقل دارای چهار حرف باشند و سعی کنید پاسخی بدهید که هرگز آنرا از یاد نمی‌برید تا در صورتی که آی دی یا رمز خود را فراموش کردید با این پاسخ دوباره آن را بدست آورید.

کد نشان داده شده را بدون توجه به بزرگی و کوچکی حروف در خانه? جلوی Type the code shown  وارد کنید.

 

 

اگر قادر به تشخص کد نبودید، با کلیک روی نشانه? Try a new code می‌توانید کد دیگری را برای وارد کردن انتخاب کنید.

 

با کلیک روی خانه? خالی چهار گوش کنارDo you agree موافقت خود را با شرایط یاهو اعلام نمایید.
سپس روی حسابم را ایجاد کن Creat My Account کلیک نمایید. اگر تمامی موارد را درست پر گرده باشید، یاهو در صفحه? جدیدی با نمایش گوشه‌ای از مشخصات شما از جمله ایمیل، روز تولد، پرسش و پاسخ‌های ایمنی به شما تبریک می‌گوید. در غیر این صورت به درخواست یاهو قسمت‌های اشتباه را تصحیح نمایید.

برای اتمام کار در صفحه? تبریک Congratulations  روی Continue کلیک نمایید.
با قرار دادن نشانگر ماوس روی عبارت Yahoo! Mail در صفحه? یاهو پس از لحظاتی پنجره? صندوق پستی نمایان می‌شود و شما ملاحظه می‌کنید نامه ای از سوی یاهو برایتان فرستاده شده است.  با کلیک روی Yahoo! Mail  وارد صندق پست الکترونیک خود می‌شوید.

 

 یاهو در پنجره? کوچکی به شما خیر مقدم می‌گوید و می‌خواهد  اطلاعاتی در مورد ایمیل و امکانات آن در اختیارتان قرار دهد. شما می‌توانید با کلیک روی I"ve used email before این مرحله را رد کنید.

چت در ایمیل

 

در صندوق پستی یاهومی‌توانید بدون نیاز به مسنجر به مبادله? سریع پیامها با دوستانتان بپردازید.

از منوی New چت Chat را انتخاب کنید یا روی حرف C در کیبوردتان کلیک کنید.
در جلوی To آی دی یا ایمیل دوستتان را وارد کنید و در قسمت پایین پیامتان را بنویسید و روی Send کلیک کنید و چت نوشتاری را آغاز نمایید.