سفارش تبلیغ
صبا ویژن

89/7/8
11:56 صبح

بهترین تایمر فارسی اینترنت (Dial up & ADSL )

بدست Mahdi & Ma در دسته اینترنت، دانلود، برنامه، تایمر، دانلود برنامه تایمر اینترنت، تایمر اینترنت، تعیین کننده هزینه اینترنت، تعیین هزینه تلفن اینترنت

نسخه جدید بهترین تایمر اینترنت کاملا فارسی ارائه شد. این نرم افزار که برای خطوط DialUp بسیار ایده آل است در نسخه جدید خود تمامی امکانات موردنیاز برای این خطوط را به حد کمال رساند.
از آنجا که این نرم افزار کاملا فارسی است، نیازی به توضیح قابلیت های این نرم افزار نیست.

برخی از قابلیت های نرم افزار :

1.ثبت زمان و تاریخ شروع و پایان اتصال، یوزر و مدت زمان، هزینه ی تلفن و مقدار ارسال و دریافت
2.شناسایی مقصد تماس
3.محاسبه هزینه تلفن بر اساس مقصد تماس
4.امکان رسم نمودار کل تماس ها و جستجوی جزئیات تماس بطور دقیق
5.دارا بودن تعرفه های داخل شهری و بین شهری و قابلیت ویرایش و بروز رسانی آنها
6.قابلیت پسوردگذاری بر روی برنامه
7.شمسی بودن کلیه های تاریخ های موجود در برنامه
8.سازماندهی اکانت های موجود در سیستم شما
9.محاسبه هزینه و زمان مصرفی از اکانت
10.پشتیبانی از کارت های هوشمند، چندگانه و مدت دار
11.نمایش اطلاعات کامل و دقیق مربوط به هر اکانت (هزینه اکانت ، هزینه مصرفی ، هزینه باقیمانده ، نام کاربری، پسورد ، شماره تماس ، مقصد تماس ، مدت اکانت ، زمان مصرفی ، زمان باقیمانده ، اولین تماس ، آخرین تماس ، تعداد تماس ،بیشترین تماس ، هزینه تلفن ، مجموع هزینه تلفن و کارت، مقدار ارسال و دریافت)
12.گزارش گیری از کلیه اکانت های موجود
13.امکان ذخیره جزئیات تماس و بارگذاری آنها در زمان مورد نیاز
14.قطع تماس، خاموش کردن سیستم بعد از مدت زمان مشخص و یا با مقدار ارسال و دریافت مشخص
15.نمایش پیغام هنگام اتصال و قطع اتصال و آگاه کردن کاربر از مقدار مصرفی و باقیمانده اکانت
16.دادن هشدار هنگام نزدیک شدن به پایان زمان یا هزینه اکانت
17.امکان نمایش مختصر زمان و هزینه
18.نمایش مقدار ارسال و دریافت داده ها
19.نمایش سرعت واقعی تبادل اطلاعات
20.گزارش گیری از جزئیات تماس و امکان چاپ آنها
21.نمایش جزئیات تماس در سند اکسل
22.راهنمای کاملا فارسی و ساده
و ...

قیمت: رایگان
حجم 3.20 MB
دانلودبرنامه

پسورد : www.persiandown.com


89/7/8
11:28 صبح

اولین نرم افزار هوشمند برنامه هفتگی مدارس و دانشگاه‏ها

بدست Mahdi & Ma در دسته دانلود، برنامه، مدیریت، زمان، دانلود نرم افزار برنامه مدارس، برنامه تنظیم وقت برای مدارس و دانشگاه

من فکر میکنم اکثر ما تا حالا تا با این مشکل برخورد کردیم که دانشگاه یه برنامه میده که خودشون ام نمیدونن چی شده . همه درس ها با هم تداخل داره به عبارت دیگه ..... . زشته بگم . من یکی از پروژه های دوران دانشگاه ام نوشتن همچین برنامه ای بود ولی نتونستم . واقعا کاره تمیزی هست . به کمک این برنامه میتونید یه جدول برنامه برای مدارس یا دانشگاه ها درست کنید طوری که تداخل نداشته باشه . البته اصل برنامه فارسی نیست ولی واقعا اینترنشنال هست و زبان های خیلی زیادی رو پشتیبانی میکنه . یه شرکت ایرانی هم ظاهرا نمایندگی ایران اشو داره .اگه زمان نصب فارسی رو انتخاب کنید خود برنامه به زبان انگلیسی هست ولی نمونه های فارسی براتون باز میکنه .

برای نصب : اگه نمیخاین خروجی برای موبایل بگیرین استفاده از همون Keygen کافیه ولی در صورتی که میخاین خروجی برای موبایل هم داشته باشین فایلهای Patch رو در محلی که برنامه ارو نصب کردین بریزین و اجرا کنین.

دانلود برنامه با حجم Mb 9.19

پسورد = www.online-dl.com

 


89/7/7
3:14 عصر

دانلود تقویم خورشیدی با امکاناتی فراوان

بدست Mahdi & Ma در دسته دانلود، نرم افزار، تقویم، هجری، شمسی، دانلود تقویم شمسی، دانلود SunCalendar، دانلود تقویم افتابی

 برنامه تقویم خورشیدی SunCalendar یک برنامه رایگان بوده که برای برطرف کردن نیاز کاربران به تقویم هجری خورشیدی ساخته شده که در کنار آن علاوه بر این که سعی شده انتظارات کاربر از یک تقویم دیجیتال برآورده شود در جهت افزایش اطلاعات کاربر هم با استفاده از ابزارهایی مانند کتابخانه و ویکی (نمایش اطلاعات مختصر در مورد هر رخداد) فعالیت داشته است .

تقویم خورشیدی نسخه ی 6.0

این نسخه از برنامه بازنویسی شده ی نسخه ی قبلی برنامه با دات نت است . که در آن  علاوه بر این که مشکلات نسخه ی قبلی برنامه رفع شده سعی شده با استفاده از تجربیات به دست آمده از نسخه های قبلی ، برنامه انعطاف بیشتری در هر یک از قسمت ها داشته باشد . قسمتی از تغییرات به شرح زیر است :

  1. قسمت پیام گذاری (ثبت پیام )
  • قابلیت ثبت پیام به صورت روزانه ، هفتگی ، ماهانه ، سالانه
  • امکان ثبت پیام برای همه ی سال ها ( از سال 1000 تا 2000 خورشیدی )
  • قابلیت به تعویق انداختن پیام
  • استفاده از نگه دارنده ی تاریخ (Date Picker)برای انتخاب تاریخ
  1. بروز رسانی تقویم ورقی با امکان جابجایی سریع بین روز ، ماه ، سال و دهه ها
  2. اضافه شدن قابلیت تطبیق تاریخ هجری قمری با تاریخ هجری خورشیدی توسط کاربر
  3. نمایش پنجره ابیات و جابجایی بین مناسبت ها با استفاده از جلوه های تصویری
  4. امکان اضافه کردن شهر به قسمت اوقات شرعی
  5. بروز رسانی ساعت جهانی با قابلیت نمایش تاریخ شهر مورد نظر به تاریخ هجری خورشیدی
  6. بهبود انتخاب کتاب و مرورگر رخداد (نمایش رخدادهای ماه انتخابی به صورت یکجا )
  7. قابلیت ویرایش کتاب ها و فایل مناسبت های برنامه

به علاوه برنامه ابزارهای مفیدی چون  جستجوگر مناسبت ها ( به همراه نمایش اطلاعاتی در مورد هر مناسبت ) ، شمارنده (روز شمار و شمارش معکوس) ، مبدل تاریخ (تبدیل تاریخ بین چهار تقویم خورشیدی ، میلادی ، قمری ، عبری ) ، پشتیبان گیری ( امکان گرفتن پشتیبان از پیام های کاربر)  را در اختیار کاربر قرار می دهد .

لازم به ذکر است که کاربران می توانند به توسعه ی نرم افزار با ساختن کتاب ، پوسته و رخداد کمک کنند . برای این کار می توانند از افزودنی های ( کتاب ساز ، پوسته ساز ، رخداد ساز ) که در قسمت ابزارهای توسعه قرار داده شده استفاده کنند .

اما  قسمت نمایش ابیات که یکی از قسمت های مهم برنامه هست و از همان نسخه های اولیه به همراه برنامه ارائه شده است این قابلیت را به برنامه می دهد که بتواند از میان کتاب های موجود در کتابخانه (البته با توجه به انتخاب کاربر) به صورت تصادفی یکی از کتاب ها را انتخاب کند ، و باز هم به طور تصادفی یکی از صفحات (ابیات) کتاب را انتخاب کند و به کاربر نمایش دهد . البته کاربر می تواند با سلیقه ی خود نحوه ی نمایش ( در هنگام راه اندازی برنامه ، به صورت دوره ای هر … دقیقه یکبار ) را انتخاب کند. در کتابخانه برنامه به صورت پیش فرض هشت کتاب (رباعیات ابوسعید ابوالخیر ، کتاب بزرگ آیا می دانید ها ، برگزیده اشعار فروغ فرخ زاد ، جملات قصار  ، کتاب نکات ریز خانه داری ، کتاب ضرب المثل های جهان و رباعیات بابا طاهر ) وجود دارد . کاربران می توانند برای دسترسی به مجموعه کتاب های دیگر از جمله اطلاعات کشورها ،گزیده اشعار فریدون مشیری ، چیستان ، تکی بیتی ها ، رباعیات انوری ، جملات زیبا ،کاریکلماتور،گزیده نهج البلاغه، حدیث ، حافظ ، خیام ، مثل های فارسی ، آموزش مکالمه زبان ،کد مورس ، مجموعه کامل اشعار شاعر گران قدر سیمین بهبهانی  و ده ها کتابخانه غنی و ارزشمند دیگر می توانید به سایت برنامه قسمت کتابخانه مراجعه کنید .

برای دیدن تصاویری از محیط برنامه اینجا کلیک کنید . یا ازقاب زیر استفاده کنید.

 

توجه : برای استفاده از این نسخه ی برنامه باید دات نت یا بالاتر بر روی سیستم تان نصب باشد ؛ در ضمن افرادی که از ویندوز 7 یا ویستا استفاده می کنند احتیاج به نصب هیچ برنامه ی اضافی ندارند .

برای دانلود تقویم خورشیدی نسخه ی 6 با حجم سه و نیم مگابایت    SunCalendar 6.0.021596 کلیک کنید .

برای دانلود فایل راهنمای برنامه با حجم 2.5 مگابایت  SunCalendarHelpV1.3 3416)  کلیک کنید .

ما در حال جمع آوری ایده ها برای نسخه ی بعدی برنامه هستیم . از دوستان خواهش می کنیم که اگر ایده ای برای توسعه برنامه دارند ، به ما کمک کنند . من یک ایده دارم ، نوشتن ایده
همیشه دست هایی که به تو کمک می کنند بهتر از دست های هستند که برایت دعا می کنند .   کوروش کبیر
منتظر ایده های شما هستیم .


89/7/6
9:53 عصر

نسخه جدید قدرتمندترین نرم افزار فشرده سازی WinRar 3.93 (x86 – x6

بدست Mahdi & Ma در دسته دانلود، فایل، ساز، نرم، افزار، فشرده، ی، هی، دانلود نرم افزار فشرده ساز، فایل ها

WinRAR نرم افزار مدیریت آرشیو قدرتمندی برای فایلهای با پسوند  RAR می باشد که بصورت معمولی محتوای موردنظر شما را 8تا 15 درصد بیشتر از آرشیوهای زیپ فشرده سازی می نماید. این نرم افزار ابزار فشرده سازی قدرتمندی به همراه عملکردهای اضافی یکپارچه می باشد که به شما کمک می نماید تا آرشیوهای فشرده خود را سازماندهی نمایید. این نرم افزار می تواند از اطلاعات شما نسخه پشتیبان تهیه نموده و حجم ضمایم ایمیل خود را کاهش داده، فایلهای RAR و ZIP  و سایر فایلهای دانلود شده از اینترنت را از حالت فشرده خارج نموده، و آرشیوهایی جدید به فرمت RAR و زیپ ایجاد نمایید. هنگامی که از این برنامه برای فشرده سازی فایلهای خود استفاده می نمایید مطمئن باشید که از کاربران سایر نرم افزارهای فشرده سازی موجود جلوتر می باشید، این برنامه توسط قابلیت ایجاد آشیوهای کم حجم تر، غالبا سریعترین روش فشرده سازی فایل را به شما ارائه می نماید. این امرموجب صرفه جویی در فضا و زمان، هزینه های انتقال و زمان ارزمند برای کار شما می شود.

 قابلیت های کلیدی نرم افزار WinRar 3.93 (x86 – x64) Final Full Version :

- امکان تکه تکه کردن فایلهای بزرگ
- بالاترین حد فشردگی در مورد اکثر فایلها
- ساخت نسخه نصبی از برنامه ها
- امکان تعریف Recovery Record جهت بازیابی فایل فشرده ای که در انتقال خراب شده است.
- امکان تعمیر فایلهای فشرده
- ساخت دو فرمت RAR و ZIP
- باز کردن اکثر فرمتهای فشرده فایلی
و …

دانلود با حجم 3 مگابایت
پسورد :www.kamyabonline.com


89/7/6
4:54 عصر

Rar Password Unlocker 3.0 - بازیابی پسوردهای فراموش شده فایل

بدست Mahdi & Ma در دسته دانلود، بازیابی، شده، نرم‏افزار، پسورد‏های، فراموش، دانلود برنامه پسورد‏های فراموش شده، پسورد

بارها برای همه ی ما اتفاق افتاده است که فایلی را از یک سایت دانلود کرده ایم و بعد از مدتی سراغ آن می رویم اما همان طور که اکثر سایت های امروزی بروی فایل های خود پسورد می گذارند، فایل مورد نظر ما نیز رمزگذاری شده است و معمولا بعد از مدتی این کلمه عبور را به یاد نمی آوریم و مجبور به حذف فایل و یا جستجوی سایت منبع جهت یافتن پسورد می شویم که همین امر وقت و هزینه بسیاری را از ما خواهد گرفت.
این فقط یکی از موارد لازم جهت درک اهمیت توانایی در بازیابی کلمه های عبور فراموش شده می باشد و صدها مورد دیگر نیز به طور حتم برای ما اتفاق افتاده است، حتی ممکن است خود ما برای یک فایل رمز گذاشته ایم و بعد از گذشت مدتی سراغ آن میرویم ولی تا حدودی پسورد آنرا به یاد می آوریم و نه به طور کامل یعنی به طور مثال می دانیم طول آن چقدر است یا با چه حروفی شروع شده و یا به چه حرفی ختم میشود و حتی شامل کدام حروف و اعداد و کارکتر هاست ولی هیچگاه پسورد را به طور کامل نمی توانیم به یاد بیاوریم.
با توجه به اینکه اکثر فایل های موجود هم از نوع فشرده RAR می باشند، به همین جهت امروز قصد معرفی نرم افزاری پر کاربرد و عالی را در سایت دانلود رایگان داریم که جهت بازیابی پسوردهای فراموش شده فایل های rar کاربر دارد. Rar Password Unlocker v3.0 نام این نرم افزار قدرتمند می باشد که شما کافی است با مشخص کردن فایل مورد نظر و محدوده ای فرضی برای پسورد، نرم افزار را در رسیدن به پسورد نهایی کمک کنید و سریع به پسورد خود هم برسید.
نرم افزار گزینه های فراوانی را در اختیار کاربر قرار میدهد تا سریع تر به پسورد مورد نظر برسد، به طور مثال تعیین حداقل و حداکثر طول پسورد، بزرگی یا کوچکی حروف، تعیین استفاده یا عدم استفاده از اعداد و کاراگترهای خاص در پسورد، نوع قرار گیری و ترکیب حروف و اعداد و چندین حالت و انتخاب دیگر که به طور کاملا حرفه ای در نظر گرفته شده اند. نرم افزار کاربردی از تمام نسخه های WinRAR/RAR پشتیبانی می کند و با تمام آرشیو های این نوع سازگار می باشد.

Rar Password Unlocker 3.0 - بازیابی پسوردهای فراموش شده فایل های RAR

ویژگی های کلیدی نرم افزار Rar Password Unlocker 3.0

قابلیت بازیابی پسوردهای طولانی
وجود محیطی کاربرپسند و استفاده آسان از نرم افزار
وجود 3 الگوریتم و روش متفاوت جهت بازیابی پسوردهای فراموش شده فایل های RAR
سرعت بالای نرم افزار و قابلیت بازیابی پسوردها در کمتر از چند دقیقه
قابلیت شخصی سازی نرم افزار و توانایی تعریف یک دیکشنری برای برنامه
قابلیت تنظیم کردن الویت استفاده از CPU
پشتیبانی از تمام نسخه های WinRAR/RAR
قابلیت ذخیره کردن خودکار پروژه بعد از هر مدت زمان خاص
قابلیت خاموش کردن اتوماتیک کامپیوتر پس از اتمام کار
پشتیبانی از قابلیت resume در انجام پروژه های بازیابی پسورد
سازگاری کامل با نسخه های مختلف ویندوز از قبیل XP و Vista

دانلوددانلود رایگان rar password unlocker (حجم : 3.61 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتمنبع :
دانلود رایگان

 


89/7/6
4:37 عصر

برنامه تصویر برداری ماهواره ای توسط گوگل ارث

بدست Mahdi & Ma در دسته دانلود، برنامه، نرم افزار، گوگل، ارث، گوگل ارث، موقعیت‏یاب، موقعیت، یاب، تصویر، برداری، ماهواره‏ای

دانلود مستقیم جدیدترین نسخه گوگل ارث (گوگل ارث 5)

** تلاش من بر این است که همیشه این مطلب را با جدیدترین نسخ? گوگل ارث به‏روز کنم **

Google Earth 5.2.1.1547 Free

Google Earth گوگل ارث

این نسخه رایگان توسط گوگل در اوت 2010 (مرداد 1389) ارائه شده است و تا کنون جدیدترین نسخه است.

مناسب برای ویندوزهای: XP, Vista, Seven 7

معرفی برنامه
Google Earth تصویربرداری ماهواره ای را برای شما فراهم میکند. شما میتوانید تمام مناظق جغرافیایی را توسط گوگل ارث جستجو کنید.و به راحتی آن را پیدا کنید . به اصطلاح میتوان گفت پرواز از فضا به محله شما. حتی شما میتوانید  مدارس ، پارک ها ، رستوران ها ، هتل ها و…  جستجو کنید، در این ورژن گوگل ارث بعضی از خیابانها و ساختمان ها به صورت ?d طراحی شده  نرم افزار کره زمین گوگل به شما اجازه میدهد که حاشیه نویسی خود را  در مناطق جغرافیایی اضافه کنید.

 

شما به راحتی می توانید به هر نقطه در جهان پرواز می کند ، با وارد کردن هر گونه اطلاعات مرتبط ، مانند آدرس خیابان ، نام محل یا عرض جغرافیایی

ویژگی ها :
- فن آوری پیشرفته ارائه شده در رابطه با d3.
-  عکس های فوق العاده و با کیفیت از کل نقاط جهان
-  امکان جستجون محل های عمومی مانند : بیمارستان ها ، مدارس ، اداره ها ، پارک های و …
-  نشان دادن لایه های پارک ها ، مدارس ، بیمارستان ها ، فرودگاه ها ، خرده فروشی ، و غیره.
-  نمایش خطوط چند ضلعی

حجم فایل: 13.28 مگابایت

دانلود گوگل ارث 5.2.1

روش دانلود:
بعد از کلیک بر روی “دانلود گوگل ارث 5.2.1 بتا” به صفحه دانلود هدایت می‏شوید، دکمه Free Download Slow را بزنید، کمی صبر کنید شمارش ثانیه‏ها که به رنگ قرمز است تمام شود … بر روی دکمه نارنجی رنگ DOWNLOAD که سمت چپ صفحه است کلیک کنید تا دانلود برنامه شروع شود.

* توجه: برنامه ای که در بالا دانلود می کنید نسخه رایگان گوگل ارث است.


89/6/28
6:23 عصر

قویترین نرم افزار Hack

بدست Mahdi & Ma در دسته


دانلود نرم افزار در ادامه مطالب


ادامه مطلب...


   1   2      >