سفارش تبلیغ
صبا ویژن

89/5/26
10:19 عصر

مرورگر پرسرعت و قدرتمند Mozilla Firefox 3.6.4 Fina

بدست Mahdi & Ma در دسته

مرورگر پرسرعت و قدرتمند Mozilla Firefox 3.6.4 Final

 

 Firefox محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر کیفیت و کارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امکانات نسبت به شده است.

بعضی از امکانات این مرورگر قدرتمند عبارتند از:

توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت
Tabbed Browsing تحت یک پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار
Mozilla Firefox 3.6.4 Final :
- سرعت بالا در بارگذاری صفحات
- دارای قابلیت
Tabbed Browsing (باز شدن صفحات متعدد در یک پنجره)
- امنیت بالا در محیط نا امن اینترنت
- جلوگیری از خطرات احتمالی
Spy-Ware ها و سارقان اینترنتی
- جلوگیری از باز شدن صفحات تبلیغاتی بی مورد (
Popup - bloker)
- محافظت از پسوردها و رمز های عبور خصوصی و امنیتی
- زیبایی در طراحی
- دارای پوسته های مختلف
- قابلیت نصب پلاگین های مختلف برای عملکرد بهتر
- پشتیبانی از تمام نسخه های ویندوز از جمله ویندوز ویستا
- و ...

توانایی های مرورگر در یک نگاه:

-
Enjoy a Better Web Experience:
Firefox 2 اکنون با ارائه ی قابلیت هایی مفید و کارآمد سعی در سودمند کردن تجربه ی internet ی شما دارد.
-
Stay Secure on the Web:
Firefox همچنان به پیشقدم بودن خود در راه ارئه ی امنیت برای کاربران online خود پرداخته و اکنون با پشتبانی فعال خود  امنیتی فراوان را برای شما فراهم کرده است.
-
Personalize Your Browser:
اکنون شما قابلیت انتخاب هزاران ویزگی مفید برای اضافه کردن به
Firefox را داشته و شخصی سازی برای شما به گونه ای فراهم شده است که گویی مرورگر را خود شما طراحی کرده اید.


در زیر به برخی از ویژگی های نسخه ی جدید این مرورگر محبوب می پردازیم:
 
-
Add-ons Manager
 یکی از نکاتی که باعث می شود فایرفاکس به یک مرورگر فوق العاده تبدیل بشود همین افزونه ها و تمهایی است که می توان به آن افزود. برای همین تغییرات و بهبود این بخش طبیعی است. در این ورژن شاهد بخشی برای جستجو در میان افزونه ها هستیم، که می تواند بدون نیاز به جایی دیگر، در همان قسمت مدیریت به دنبال افزونه های جدید بگردد. در ضمن این امکان اضافه شده است که برنامه هایی که
third-party helpers معروف هستند و باعث می شوند که ما بتوانیم برخی از محتویات مانند فایل های فلش را اجرا کنیم را می تواند غیرفعال/فعال کند.
-
More intuitive interfaceoverall
 کلاً می توان گفت که فایرفاکس خوش دست تر شده است. امکاناتی مانند بزرگ کردن قسمتی از صفحه مثلا عکسها و یا متون یا بزرگ کردن یا باکس جستجوی مناسب تر و بزرگ شده این باکس جستجو و یا تغییراتی در قسمت ناوبری همه باعث شده است تا بتوانیم رابط کاربری فایرفاکس 3 را برتر از پیشینیان خود بدانیم.
-
Stronger  phishing and malware protection
فایرفاکس 3 در مقابل حملات مخرب مانند مالویرها، سایتهای
phishing، کوکی ها دیگر ابزارهای برهم زننده امنیت بهینه سازی شده است. نکته جالب اینجاست که برای سایت های فیشینگ لیست فایرفاکس با لیست سایتهای فیشینگ گوگل هم سان سازی می شود!
-
Improved  download manager
دیگراز بابت اینکه دانلودهایی که کردید کجا ذخیره شد نگران نباشید. بهبود های عمده در بخش مدیریت دانلود فایرفاکس باعث شده است بتوانید در بین آخرین دانلودها به جستجو بپردازید، بتوانید دانلودی را که قبلا قطع شده بود را دوباره پی بگیرید یا دوباره از اول دانلود کنید و در
Status Bar وضعیت دانلود را ببینید.
-
Native looks for every system
حتماً تا به حال شنیدید که فایرفاکسی ها تصمیم گرفتند برای هر سیستم عامل، ظاهر مرورگر خودشان را ویژه کنند. یعنی شما از هر مرورگری که استفاده کنید می توانید نسخه مربوط به همان ظاهر را استفاده کنید. طبیعی است که برای مثال دکمه هایی در سبک دکمه های مثلاً ویستا با دکمه های لینوکس تفاوت دارد. البته ماهیت عملکردی ظاهر یکی است اما این باعث می شود که شما دچار خستگی در کار کردن با این مرورگر نشوید.
-
Streamlined "Remember password" handling
پدیده «یادآورپسورد» همیشه در مرورگرهای مختلف باعث به هم ریختن اعصاب کاربران می شود. اما این بار هم فایرفاکس دوست داشتنی با سیستم جدیدش باعث می شود که خیال مان از بابت امنیت پسوردها راحت شود. در فایرفاکس جدید فقط یک بار شما سیستم یادآور را تنظیم می کنیم و هر بار سوالات گوناگون مرورگر خود پاسخ نمی دهید!
-
Smart bookmarks
سیستم هوشمند بوکمارک کردن در فایرفاکس به شما اجازه میدهد که با سه گزینه
Most Visited، Recently Bookmarked و Recent Tags قدرت مدیریتی و بهره برداری بیشتری از بوکمارک های خودتان داشته باشید. البته امکان شخصی سازی هم وجود دارد. فایرفاکس با آنالیز بوکمارک های شما خدمت نوینی را در این ورژن برای شما به ارمغان آورده است.
-
Places Organizer  replacesthe Bookmark Manager
سیستم بوکمارک منیجر فایرفاکس همواره در برابر همتایانش قابل توجه بوده است. اما این بار واقعاً شما قدرت استفاده از بوکمارکهای تان را به بهترین بحو خواهید داشت. شما قادرخواهید بود با موتورجستجوی داخلی سیستم بین بوکمارک های تان بگردید و جالب اینکه می توانید برای دفعات بعد هم جستجوهای تان را ذخیره کنید تا همواره بتوانید از نتایج جستجو های قبلی برای جستجوی کامل تر بهره ببرید.
-
Smart Location Bar learns how you browse
این یکی دیگر واقعاً طوفانی است! شما هر بار ممکن است وقتی آدرسی را وارد می کنید نتایج اولی که به صورت اتوماتیک در زیر فهرست می شود اصلاً با آن چیزی که شما مدنظر دارید منطبق نباشید. این بار هم هوشمند سازی به کار شما می آید و از بین سایت هایی که شما بیشتر می روید آن را که بیشتر احتمال مدنظر شما بودن را دارد را به شما پیشنهاد می کند. شکل مثال خوبی است برای این قابلیت چشمگیر.
-
Insanely improved performance
تیتر خود بیانگر این است که چرا باید به
فایرفاکس 3 کوچ کنیم. بهبود دیوانه وار کارایی! در فایرفاکس 3 بدترین نقطه ضعف فایرفاکس در برابر رقیبان که همانا کم بودن قدرت هسته نرم افزاری در کارایی هاست به بهترین وجه پوشش داده است. حساب کنید اگر فایرفاکس 2 به همان مقدار که به یک گنجینه رویایی از افزونه ها دسترسی داشت می توانست در مدیریت منابع سیستم موفق باشد چه قیامتی برپا می شد.  این بار اما دور از دسترس نیست. فایرفاکس 3 را امتحان کنید. برای کاربران مک این بهره وری از حافظه 15000 بار بهبود یافته است. مهندسین روباه آتشین معتقدند که در هنگام استفاده از جاوا اسکریپت این مرورگر 7 برابر از اینترنت اکسپلورر و 2.7 برابر از فایرفاکس 2 سریع تر عمل می کند. می توانید این قابلیت را در زمان استفاده از اپلیکیشن های وب مانند Gmail تصور کنید؟

قیمت: 34.95 دلار آمریکا
پسورد و منبع :
www.p30download.com

 دانلود نسخه انگلیسی - 8.2 مگابایت
 
دانلود نسخه فارسی - 8.0 مگابایت